EdwardHopper

EdwardHopper
Morning sun

torsdag 1. september 2011

Gordon søker jobb

Gordon Havstein
Odins vei 66
0461 Midgard

Statens autorisasjonskontor for horer
Postboks 8053 Dep
0031 OSLO 


Oslo 01.09.11




Hyggelig, ryddig og ansvarsbevisst mann søker stilling som Konsulent


Jeg er en 42 år gammel mann, født og oppvokst i Midgard, men jeg har også bodd en del år i både Bergen og Oslo. Jeg har en akademisk utdannelse - hermeneutikk hovedfag ved UiO. I skrivende stund er jeg fullstendig arbeidsledig. Jeg ønsker først og fremst å arbeide som konsulent, et yrke jeg setter større og større pris på (jeg har bl.a. arbeidet som konsulent ved Psykoinstituttet i Bergen) , og det er nettopp derfor jeg søker på denne ledige stillingen ved SAFH.

Jeg tør hevde at jeg har en del arbeidserfaring som vil være relevant i stillingen som konsulent hos dere. Ja, jeg tror i alle fall det. Det er faktisk ikke lett å forstå hvilke kvalifikasjoner dere ønsker. Stillingsannonsen var temmelig tåkete. Men dere skal vite at jeg har vært horekunde i mange år. Jeg tror jeg vet en god del om horers arbeidshverdag.

Jeg er tilgjengelig for intervju når som helst. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere gjerne ringe eller sende meg en e-post. Jeg går inn for landing.


Med seriøs hilsen fra
Gordon Havstein







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar