EdwardHopper

EdwardHopper
Morning sun

fredag 2. september 2011

Gordon søker jobb igjen








Gordon Havstein
Odins vei 66
0461 Midgard

Oslo Domkirke
Karl Johansgt. 11
0154 Oslo



Oslo 02.09.11






Rolig, ryddig og ansvarsbevisst mann søker stilling som Rottefanger


Jeg er en 42 år gammel mann, født og oppvokst i Midgard, men jeg har også bodd en del år i både Bergen og Oslo. Jeg er utdannet ved rottefangerakademiet i Hameln. 

I skrivende stund er jeg fullstendig arbeidsledig. Jeg elsker å jobbe som rottefanger, yrket har blitt et slags "kall" etter hvert, og det er nettopp derfor jeg søker på denne ledige stillingen ved Oslo Domkirke.

Jeg tør hevde at jeg har en del arbeidserfaring som vil være relevant i stillingen som rottefanger. Jeg har bl.a. arbeidet i fem år i Nidarosdomen. Ingen rotte i Oslo Domkirke vil føle seg trygg, hvis jeg får jobben. 

Jeg er tilgjengelig for intervju når som helst. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere gjerne ringe eller sende meg en e-post. Jeg går inn for landing.
Med ydmyk hilsen
Gordon Havstein


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar