EdwardHopper

EdwardHopper
Morning sun

tirsdag 7. juni 2011

Gordon ønsker å arbeide ved Fiskeretten

Gordon Havstein
Portveien 3
0461 Oslo

Fiskeretten
Postboks 8022 Dep.
0030 Oslo                                                     
Oslo 07.06.11

Grusom, pervers og ansvarsbevisst mann søker stilling som konsulent/arkivmedarbeider

Jeg viser til stillingsannonse på NAVs nettsider (stillingsnummer: 0316-2011-01-748 ). Jeg er en 41 år gammel mann, født og oppvokst i Trondheim, men jeg har også bodd en del år i både Bergen og Oslo. Jeg har en akademisk utdannelse - Onanistikk hovedfag ved UiO. I skrivende stund arbeider jeg som arkivar hjemme hos meg selv. Jeg har engasjement her t.o.m. 08.06.11. Det ser ikke ut til at jeg kan tilby meg en fast stilling etter denne datoen (jeg mangler rett og slett penger), så jeg føler det nå er nødvendig å lete etter en ny jobb. Jeg ønsker først og fremst å arbeide som arkivar, et yrke jeg setter større og større pris på, og det er nettopp derfor jeg søker på denne ledige stillingen ved Fiskeretten.

Jeg tør hevde at jeg har en del erfaring som vil være relevant i stillingen som konsulent/arkivmedarbeider. Jeg har bl.a. arbeidet en god del med elektronisk arkiv. Jeg har kjennskap til både DocuLive NOARK Plus og Public 360. Innkomne dokumenter registreres, skannes og arkiveres ved hjelp av disse programmene. Jeg er samtidig et menneske som elsker fisk. Jeg liker torsk, sei, hyse, laks, steinbit, kveite, breiflabb og sild.


Jeg er tilgjengelig for intervju alltid. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere gjerne ringe eller sende meg en e-post. Jeg går inn for landing.
Med vennlig hilsen fra
Gordon Havstein




Vedlegg:

● CV og 7 attester
● To karakterutskrifter, to vitnemål, to kursbevis og et Sivilt tjenestebevis

Ref: 0316-2011-01-748 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar